Wózek Platformowy Magazynowy Osiatkowany OSLM 1060-160-400 koła pełna guma
- Dodaj recenzję:
-
Dostępność:
Jest
-
Historia ceny
- szt.
- Cena brutto: 1 105,77 zł 899,00 zł
Dlaczego warto kupić?
- To jest profesjonalny wózek magazynowy osiatkowany o udźwigu 400 kg, na solidnych pełnych kołach gumowych.
- Jakość! - kupujesz i używasz latami. To nie jest jednorazowy wózek z popularnej platformy sprzedażowej.
- Posiada wysuwane boczne burty. Po ich prostym i szybkim demontażu otrzymujesz uniwersalny wózek platformowy. Dwie możliwości pracy w jednym wózku transportowym.
- Platforma została wykonana z solidnej blachy i pokryta specjalistyczną grubą powłoką lakierniczą w celu lepszej ochrony przed uszkodzeniami oraz zapobieganiu zsuwania się ładunku podczas transportu.
- Wyposażony w 4 koła (2 stałe+2 obrotowe) gwarantujące zwrotność i komfort jazdy.
- Zabezpieczenie antykorozyjne (konstrukcja malowana lakierem proszkowym)
- Wytrzymała, prosta, solidna konstrukcja spawana.
Typ produktu |
Nośność |
Wymiar platformy |
Wymiary kół |
Rodzaj kół |
OS 1060-160 400 |
400kg |
1000x600mm |
fi 160mm |
pełna guma |
UWAGA! Zachęcamy do zakupu produktów które będą służyć jak najdłużej ponieważ nie mają zaplanowanego przyśpieszonego zużycia. Sprzedajemy wózki magazynowe wysokiej jakości oraz oferujemy opiekę gwarancyjną i serwisową po sprzedaży. W razie awarii solidnie i szybko naprawimy, zawsze mamy dobrze zaopatrzony magazyn części zamiennych. Ponad 20 lat oferujemy wózki transportowe pod własną marką podpisując się pod jakością, najlepszą obsługą i doradztwem. Zaufaj nam!
Proponowany wózek platformowy osiatkowany OSLM 1060-160-400 służy do transportu różnego rodzaju materiałów. Dzięki wysuwanym elementom bocznym, uzyskano uniwersalny produkt, mogący pełnić funkcję wózka platformowego. Sama platforma posiada wysokiej jakości powłokę lakierniczą, która zapewnia doskonałe zabezpieczenie przed uszkodzeniem, a ponadto chroni materiały podczas transportu. Wózek platformowy osiatkowany OSLM 1060-160-400 jest wytrzymały, wykonany zgodnie z dyrektywą europejską 2006/42/WE. Konstrukcja została wzbogacona lakierem proszkowym, dzięki któremu pozostaje wolna od korozji.